SVAR PÅ FRÅGORNA.

Första kyss? Hmm, den första riktiga kyssen fick jag av jonatan hemma hos mig för ett år sen typ.

Första kärlek? haha jadu, jag var kär i ganska många på dagis men annars så var det väl Lukas i typ 3an, precis som alla andra tjejer var kära i haha.

Din bästa killkompis? rickard såklart!

U GO GIRL! haha tack!!!!

Har du knullat med Emil? Inga dumma ursäkter om att det inte angår oss för vi vet att du egentligen nästan spricker av längtan att tala om det hahaha. oj vilket påhopp! men nej det har jag inte.

Drömbröllop? Det ska vara utomlands på nån fin strand med min livskärlek såklart. Oså ska alla mina vänner och min familj vara där.

Framtid? Jobba med nåt som jag trivs med och tjäna massor med pengar, gifta mig med världens bästa kille och få två fina barn haha.

Favoritfilm? hmm, såg en bra film igår som heter " fröken sverige" men min favoritfilm är nog "the blind side" fortfarande.

Bästa köpet? ingen aning

om du fick välja mellan sanna gördén och din mamma vem skulle du välja? tja sanna, jag skulle välja mamma, sorry dude

Jag är fett in to ACDC är du också det? hej sanna igen, nej det är jag inte, sorry dude

Har du nån gång mensat i din pojkväns säng? varför? hola sanna, nej det har jag inte jag försöker undvika sånt.
Sjunger du som en kratta eller kråka? kratta helt klart

Är det härligt att heta asklund i efternamn? som en ask och ett lund. skit härligt, älskar mitt efternamn.

Hur är din relation till Linus nu? om ni tex träffas pratar/hälsar ni? vi umgås ju inte direkt, men antar att vi skulle hälsa om vi stötte på varann.

Hur äre mellan dig och Emil nu? ni är ju på g haha;) Det är väldigt bra mellan mig och Emil. på g vet jag väl inte, skulle mer påstå att vi är tillsammans faktiskt.

Vad funderar du på att gå för gymnasium? samhäll tror jag, haha har ingen aning egentligen..

Varför startade du en blogg? För att det verkade underhållande och allmänt kul.

Vem/vilka är dina förebilder inom bloggandet? har inga bloggförebilder direkt men typ kenza.

Sådär, hoppas ni fick bra svar på era frågor nu!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Läser Emil din blogg? :)

2012-02-19 @ 12:59:03
Postat av: sanna

du svara ju inte på dom om gymnasium osv.. dummer

2012-02-19 @ 15:00:24
URL: http://sannagorden.devote.se
Postat av: clara

svar till sarah; japp, every day!

2012-02-19 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0