Måndag.

Dagen har varit bra, förutom att jag fick tillbaks mitt matteprov som gick sjukt dåligt, kan dock skylla på att jag mådde sjukt dåligt just den dagen. Efter skolan följde jag med Sanna hem och det hände en liten olycka så jag trodde på riktigt att hon dog. Det började med att hon hängde lite på mig nere på benen, sen tappade jag balansen och ramla på henne så hennes nacke knäcktes och hennes huvud flög in i väggen, så blev hon helt tyst också, fasen vad rädd jag blev..
Nu har jag precis ätit och ska nog äta lite tröstgodis för att provet gick skit. puss

Kommentarer
Postat av: linnea

zööööötizzzz ;););)

2012-02-13 @ 21:34:06
URL: http://madebyelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0