Bilder från New York!

taggad
ganska taggad han med
fint hotel med världens skönaste sängar, ååååh
hotellets reception, fin jao
drömstaden
frukost på starbucks varje morgon
åkte upp i empire state building, fett häftigt
snyggt redigerat clara
myser
i central park
åkte en båtguidetur runt halva manhattan typ
attraktiva
sköna
världens finaste syster ja
coooooolt
föralltid vi <3
hahaha ful
aaaaw
pocahontas
dags för ännu en shoppingdag, wwiiiiee
åkte fett mycket taxi, det va fan kul
gjorde mig fin för finmiddag på en fin restaurang
tog limon dit också
exalterade för att vi tyckte det va så jela coolt att åka limosin
drog ut armen vid time square
genom taxin och fick en äkta nyc bild
va med på en fet skärm, jevlar du
streetdancers typ
när det väl finns internet så passa vi på
åt på michael jordans hotel/restaurang eller vare va, fett fint var det iaf
mums
mini cupcakes, fett goda'
åkte hem i samma flyg som rebecca&fiona, fick en smygbild på rebecca..fett snygga va dom
hemmaaa, fick med mig en del hem plus present till julia och mamma, gjorde slut på exkakt alla pengar jag hade med mig iaf
 
 
Sådär! Hade det så jävla bra men det är skönt att vara hemma nu. Kom hem igår, somnade på planet på nån random killes axel.....Inatt sov jag även 15 timmar, det behövde jag verkligen. Kommer inte kunna blogga imorn heller. Nu ska jag sova, pusssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0