Svar på frågorna.

hur många har du haft sex med? för privat, tyvärr.
hur många tycker du man kan ligga med under en och samma kväll som max? Det får man väl bestämma själv..
doggie eller standard-position i sängen? -
har du några djur?xD alldeles för många

hur många besäkare har du om dagen? kram1
Ungefär 40-65, det beror på om jag länkat den på fejjan

Varför tog de slut mellan dig o Linus? Ni va så fiiinA
Tack! Jadu, vi kände väl båda att vi inte sågs så mycket och att vi inte hade samma känslor längre osv:)

vilken hårfärg och ögonfärg skulle du helst vilja ha? =)
Jag tycker det är assnyggt med rött hår men jag gillar den jag har nu, och jag skulle vilja ha mörkbruna ögon:)

Vilken bh storlek?
för liten
Hur ser dina favorit underkläder ut?
sexiga som fan!
favvo ställning?
Vad tycker du själv?
string eller hotpants?
bådaXDXD

Brukar du åka utomlands ofta?
Nja, typ en gång om året:)

gillar du någon annan nu eller har en på G?
nej, det tror jag inte. Och nej, jag har ingen på g, vill nog va singel ett tag.

Vad heter dina bästa vänner?
mina närmsta vänner är Sanna och Julia, love♥


Sådär, hoppas ni fick bra svar nu!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0