17.27

Oj vad längesen det var jag bloggade insåg jag nu, men jag har verkligen inte orkat. Denna helg har varit väldigt lugn vill jag påstå, igår var jag ute på landet hos Ellen, idag har jag bara varit på gudstjänst. Har sjukt tråkigt just nu och känns som klockan är typ 20.00 men icke.
Vill ha julafton ååhh..vill ha julklappar. Önskar mig detta

En dubbelsängs madrass
pengar
kamera
presentkort på mitt i city
Ny hårfärg och frisyr hos nån bra frisör
en beige poncho
mer pengar

Där har ni min önskelista mammi och pappi, bara att börja handla!
Nu ska jag försöka hitta på nåt, hejs!


bild tagen igår

Kommentarer
Postat av: sanna

för fin som vanligt..

2011-11-20 @ 21:27:52
URL: http://sannagorden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0