migrän:(

Idag hade vi orientering på idrotten och jag och sanna gick tillsammans..Våran såkallade uppgift var att sätta upp 3 kontroller i Sandfallsskogen, inte så svårt tänkte vi. Allt gick finfint tills vi skulle hitta en stig som vi inte såg, då trodde vi att den kanske hade växt igen och gissade istället, så där drog vi in, rakt in i skogen fullt med mossa som sjönk ner när man gick på den. Efter ett tag så insåg vi att vi hade gått helt fel och att vi inte hittade någon stig eller väg, bara berg och massa mossa..Jag var vilse och skulle dö. Jag hade panik så jag ställde mig och kramade ett träd, haha. Sen började jag skrika åp hjälp, sanna tyckte jag var dum i huvudet, det var jag. Men mitt skrik räddade oss ju, för då hör vi att Anton skriker tillbaka och vi springer som galningar till Anton och Oscar som blev dagens hjältar:D TACK! haha

Efter orienteringen fick jag typ migrän och kunde typ inte se, så jag drog hem och sov och åt lite alvedon, nu mår jag lite bättre(y)
Hoppas någon orkade läsa iaf!


bilbrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0