Svar på frågorna.

Er du oskuld?  förstod att den frågan skulle komma, och eftersom mina föräldrar läser min blogg och det är en privat fråga så tänker jag inte svara:)

när ska du börja blogga mer?!?!  haha, jag bloggar om jag har nåt att blogga om och när jag har tid, jag vill ha ett liv också vetu;)

hur många olika personer har du strulat med? du är ganska sexig så måste va en del! med vänliga hälsningar Smugen. Jadu, tack antar jag. Jag har strulat med typ tre tror jag.

Jag tycker det är ett jädra tjat på varje bloggs frågestun om man är oskuld eller inte.. varför?. Allmänt störande bara , nu till frågan.
Kan inte du beskriva din känslor för din kille och hur eran relation är?
mina känslor, ja vad ska jag säga? Han är världens goaste kille och jag älskar honom väldigt mycket. Våran relation är väldigt bra inga bråk eller nåt, jag är dock inte så romantiskt av mig haha jag gillar nämligen och driva med honom lite, men han står ut!

Vill du förlova dej nu med Linus om du fick det? men gud nej, jag är förfan 14 år haha?


Hoppas ni fick fick bra svar på era frågor:)

Kommentarer
Postat av: S******

Men jag menade ifall du var i ålder för det !!!

2011-07-21 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0