HEMMA!

Jag glömde skriva att jag skulle till turkiet, haha förlåt:(
Men iaf, nu är jag hemma och jag har haft det så otroligt bra:D Hotellet var asumm, vädret var underbart, människorna var flörtiga men goa och allt var helt enkelt perfekt! plus att vi "fick en vän" haha, nej men vi blev jätte bra vän med en tjej som heter Anna,asgo och rolig 18årig flicka som jag troligen aldrig kommer glömma♥

Här kommer massa fina bilder från hela semastern !














Jag och Linnea med Anna och hennes familj som vi umgicks med varje dag!


blev ibuttade mitt i natten med kläder på av hotellets personal (y)







Jag och anna med våra pojkar, jag blev bortgift för 200 kameler....HAHA nej usch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0