Sanna Gördén:P

Frågade sanna vad jag skulle blogg om eftersom hon tycker att jag bloggar så lite, så hon svarade såklart att jag skulle skriva om henne.
Sanna och jag har känt varann sen dagis, var bästa vänner redan då. Sen blev vi separerade av våra elaka föräldrar, och började på olika skolor. Vi träffades fortafarande och var fortfarande bffs. Vi bråkade inte en enda gång på den tiden, men då kom 7an och vi började i samma klass. Vi var hur glada som helst, och julia och hon klickade direkt så det var perf! Dock började vi tjaffsa lite, och sen dess har vi gjort det allt för ofta, men vi blir aldrig så arga att vi hatar varann. Vi har även bestämt att vi ska flytta ihop i karlstad, och att jag, hon och julia måste välja samma gymnasium, haha ingen egen vilja här inte! Nu har jag skrivit allt för långt så jag avslutar med ÄLSKAR DIG SANNA GÖRDÉN, never leave me please.........?:(:(:(:(
hhahhahhahhah, kinesisk modeshow, kommer aldrig glömma

Kommentarer
Postat av: sanna

äsch, gillar o tjaffsa med dej bby<3 <3<3<3<3<3 love u

2011-12-18 @ 22:27:38
URL: http://sannagorden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0